NuPS.MY






Lovely Best Friend
Wednesday, March 07, 2012 0Reaction
Budak Glamour Tiada Tandingan
Nur Izzati Idrus menjadi gegaran
Dottie Dot Dot nama panggilan
Well orang popular la katakan
Salam buat pembaca hari ini pada pagi pagi pagi yang indah indah ini ya ya ya (Tiru gaya Johan MHL) haha saya nak bercerita tentang seseorang yang hadir dalam hidup saya... Huh? Siapa itu bukan seorang nenek ataupun atuk tua oh bukan juga tentang ibu bapa saya tak boleh cerita banyak fasal keluarga biar menjadi rahsia tetapi saya nak bercerita tentang bukanlah bukan tentang KUCING! ahahah XD



 
Meet my new Puchong | Stay dekat Rawang |Suka FB Twitter Tumblr Blogger Tagged Skyper | Baru Clash (alamak) |18 tahun muncul kat Bumi Malaysia rasanya tak pernah lagi melawat luar negara kecuali ke seberang sana SABAH la ! ehehe XD |Minat Gila Gila Gila Gila Gila dia dekat Liam Payne tak percaya ? nampak gambar dekat bawah nie ada satu tweet dia hantar dekat Liam Payne ada lagi banyak tapi jumpa satu aja ..Liam Payne ? kamu semua kenal tak ? Iya Liam Payne yang dari kumpulan One Direction itu (besar selera minah nie minat artis) ahaha | Tapi Puchong kesukaan saya nie pon minat dekat Lee Dong Wook ... amboi Lee Dong Wook tahu ya kamu biasa la itu Malaysia ini kan penuh drama korea yang dipaparkan ~






Okay saya malas nak cerita dari mana saya kenal dia sebab mula mula kenal pun saya buat derk je sebab dia pun buat derk je hahaha XD tak adalah standard 6 kami kenal tapi tak rapat sangat saya dengan puak saya dia dengan puak dia (ceh puak!) tapi pernah lah tegur kot ? Jumpa balik time Form 2 dapat kelas sama saya naik kelas dia turun kelas eheheh (jahat betul kau nie Khadijah) tahun seterusnya pun kami sama kelas lagi dua dua naik (up up and away ) Duduk sebelah dia dalam kelas sebab itu yang rapat tue tapi kami berpisah sebab tertubuhnya bangunan baru yang bernama Sekolah Menengah Kebangsaan *****  ******** 2 agak berat juga nak tinggalkan sekolah itu terutama nak tinggalkan Puchong belaan saya nie yela minah nie dah la jenis membisu tak reti nak berkawan ehehehe tapi tengok dia dapat kawan baru dekat sekolah lama lega la saya tapi selalu la juga mengadu "weyh kamu semua sekolah la atas balik.bosan kot!" "Kawan sebelah aku asyik tak datang kelas aja" ahahah macam macam kerenah lah anak Idrus seorang nie

Okay cukuplah sampai sini cerita pasal Puchong saya nie perlukan perkhidmatan untuk menakutkan orang ? Saya boleh bantu dengan adanya Puchong hubungi saya melalui

Facebook :Siti Khadijah
Twitter: @sk940929
Skype:EsttySunny_2915
Blog:Kat tempat korang landing la 
Tumblr:Tak perlu kot ~

p/s: Seronok tak cerita saya apa komen anda pedas/berapi/Hangatttttt ? Terima Kasih sudi membaca tentang Kawan saya Puchong ~ ehehe  tapi gamba dekat bawah ini ada colour jadi ada rupa lah ~ opppsss Jatuh Cinta bagus dia baru putus ~
Mrs.Payne/Mrs.Lee



Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit