NuPS.MY






Super Something
Wednesday, March 14, 2012 0Reaction

Lawa tidak ? Yeah Ini Header untuk blog saya buat sendiri tahu ~ Terima Kasih PhotoScape yang banyak membantu saya (gila) Okay sebenarnya dah lama nak buat header baru sebab yang dulu itu macam korang menarik jadi dengar lagu One Direction beri saya inspirasi nak buat tajuk header ini dan lagu satu terima kasid WeHeartIt yang beri saya gambar bunga yang menarik XD. Sebenarnya kalau kamu ini peminat Big Time Rush dan juga The Wanted mesti anda perasan perkataan dekat bahagian batang pokok bunga itu kan? Lagu mereka juga saya selitkan sebab minat gila gila dekat Big Time Rush The Wanted dan One Direction !



Okay gambar dekat atas ini background blog ini mula mual dah buat header baharu nak cari background terbaik yang sedondon dengan header lah katakan ! Cari dekat PhotoBucket dekat Google dekat Tumblr emm tak jumpa yang sesuai last last dapat idea okay buat sendiri ~ mula mula buat background ada corak tapi bila dah siap background itu tengok balik ish tak berkenan la ~ Pastu godek godek la PhotoScape tue lepas itu jumpa satu part yang terbaik ! So terus save dan jadi la background diatas XD . Ini merupakan background pertama saya .. Ade ton warna gitu XD



Last this is my second background tapi bukan background untuk blog la ini background twitter saya ~ Tengok ada One Direction Big Time Rush The Wanted Girls Generation dan Glee saya suka mereka semua XD Sama ke ? Hi-5 la ahaha tak sama ? Bye Bye :P 

p/s: JPJ saya Yeah akhirnya LULUS !



Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit