NuPS.MY






WorldWide Friends ~
Wednesday, February 15, 2012 0Reaction










Terlebih dahulu Salam buat pembaca blog ini hari ini saya nak taip tentang kawan twitter saya dari pelusuk dunia! Terima Kasih rakan rakan twitter kerana sudi tweet saya bagi hilang bosan. Terima Kasih @i_LoveAriGrande @jessicameii  @NatalieEmma23 @ChloeBurke1D @sharmincyrus @KrnBns  @Kaylaloves1Dxx  @mali_styles @PaulSalceda 






Aish macam kenal aja gambar dekat atas ini.. Ini antara rakan rakan Melayu saya yang suka tweet saya terima kasih @ummusyakirah @EvaNuryzz @SyiqaIdris  kerana memenuhi ruangan @sk940929 .Teruskan tweet anda saya pasti balas lah! Terima Kasih twitter.


p/s: Updated blog sambil minum Cendol sedapnya!
    :Izzati Idrus tak abis abis cakap tentang HINDUSTAN!
    :Kak Ummu kamu dah janji nak datang menemani saya 22 Mac ini jangan lupa ! 




Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit