NuPS.MY






United Kingdom Music
Tuesday, February 14, 2012 0Reaction




Kenal tidak band gambar dekat atas ini? Kenal kan kalau tak kenal mari saya nak beritahu ini adalah One Direction mereka ini lahir dari rancangan Realiti X-Factor. Ya rancangan ya pernah tayang dekat 8tv itu. Ahli ahli One Direction terdiri daripada Harry Zayn Liam Louis dan Nial. Macam mana saya boleh sangkut dengan mereka ini? Sebelum ini ada kawan kawan post video dekat Facebook tentang One Direction ini tapi saya tak ambil kisah sangat tetapi saya ini suka dengar FLY . FM dengar lagu What Make You Beautiful terus suka! Lepas itu dengar lagu One Thing seronok juga kamu tahu tak lagu What Makes You Beautiful macam mana kamu dengar muzik dekat blog ini kan? Itu lah lagu dia seronok kan? Tak seronok suka hati kamu la.. Sekarang ini saya Directioner sudah ~




Yang ini kalau kamu tak kenal agak logik sebab saya pun baru kenal tapi muzik mereka sangat seronok boleh katakan 'touching' 'emo' bila dengar lagu mereka. Mereka ini JLS. Ya JLS ahh macam mana pula saya kenal JLS. JLS ini pun dari rancangan realiti X-Factor tapi One Direction menang (Yeahh) okay JLS terdiri daripada Oritse Aston JB Marvin .. Sebenarnya saya pernah dengar nama JLS ini dekat Twitter ramai rakan rakan twitter saya tweet tentang JLS saya ingat JLS perempuan kebanyakan yang tweet tentang JLS majoriti perempuan :) Okay ramai tweet tentang mereka dengar lagu Take A Chance On Me memang series "touching" dengar lagu ini seronok la lirik yang mudah difahami dan yang paling seronok lagu She Makes Me Wanna lagu rancak seronok sangat! Jadi kamu kamu explore sendiri tentang JLS yeah malas nak post video :P




Nak kenal One Direction dan JLS lebih jelas apa guna Google dan YouTube search sahaja cuba dengar muzik mereka mesti tidak menyesal ~ Jom ajak One Direction atau JLS datang MALAYSIA!




Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit