NuPS.MY






Thousand Cry :(
Tuesday, February 07, 2012 0Reaction
Sayu dan menusuk kalbu mendengar lagu Christina Perri Thousand Year sesuai la dengan mood saya yang agak sedih ini hmmm~



The Boys A and B

The Boy A kawan baik dengan The Boys B rasanya tapi kamu berdua tak sehalauan.Seorang cakap macam ini seorang lagi cakap macam ini..Saya ini bukan rapat sangat dengan kamu berdua jadi saya tak tahu siapa cakap betul siapa cakap benar.Saya ini sudah la agak lurus orangya jadi tolong kamu berdua buat persefahaman dan cakap benda yang benar kepada saya saya tak suka ditipu! Saya tak suka nak marah marah orang tapi keadaan yang memaksa! Jadi kamu berdua duduk satu meja cerita apa masalah kamu berdua sampai The Boy A cakap macam ini dekat saya The Boy B mesej saya cakap macam ini..Tak sama kamu berdua cakap kamu tahu tidak! Lepas itu saling mengutuk kata kawan jangan macam ini hanya sebab seorang PEREMPUAN yang tak secantik dan seindah yang kamu berdua harapakan.. HEHE


The Boy C

Apa masalah mamat ini aku hantar mesej boleh dia buat bodoh! Ingat aku nak sangat ke aku hantar mesej dekat kau..Nasib baik ko ni kawan facebook aku tahu.. At least reply la "aq busy ke" ni tidak terus offline memang ko memang lelaki yang *************.Sebelum ini laju aja ko reply aku kan. Aku tak nak cakap panjang pasal lelaki ini maybe aku sahaja yang over! Biarlah bukan boyfie aku pon~ HAHA


The Girl A

Minah ini saya tak tahu apa masalah dia ini...Hilang dari kawasan bukit hampir seminggu~ Apa masalah kamu? Ada masalah cerita la kata kawan... Ya aku cakap tentang kamu Amelia Azmi balik la weyh! Aku tak ada geng nak lepak dekat rumah WGT saya takut jalan seorang diri :P...Kenapa perlu tinggalkan bukit ko nak pindah duduk gunung pulak ke? HEHE gurau sahaja ~



Entries saya kali ini macam Eva Nuryzz...Btw terima kasih Amirul Hanif sebab sudi jadi Fake Boyfriend saya selama 12 jam~ Rekod baru untuk saya!

Okay tak header baru saya nampak macam budak budak pula ahahah~ :)


Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit