NuPS.MY






New Post on 120207
Monday, February 06, 2012 0Reaction
Sudah 4 hari Nur Amelia Azmi hilang dari pandangan GG team. Yela semua ahli GG kebanyaknya sudah bekerja umur baru 18 tahun macam umur 24 tahun sudah ada kerjaya sendiri :)


Hari itu saya ada juga kerja buat Part Time untuk 6 hari sahaja selepas itu berhenti sebab ada orang baru nak buat Full Time.Buat Kak Mah dan Kak Siti terima Kasih kerana layan saya baik sekali sepanjag saya berada di Aman Niaga.. Tanpa mak cik berdua bosanlah saya dikedai itu Terima Kasih :)


Bagi pengunjung setia blog ini..Perasaan tak perubahan pada blog ini :) Yes betul! Skin baru yang ditaja oleh blogskins..Terima Kasih blogskins..Sebab sebelum ini pernah tulis dekat status yang saya tak sanggup tukar skin cemburu tengok rakan rakan blog saya skin semua lawa..Akhirnya tukar juga cari skin yang senang untuk diedit tak makan masa kan ? Okay tak blog ini.Apa pun comment simpan dalam hati harap terhibur dengan lagu One Direction..Terbaik!

Baiklah minggu ini agak sibuk sebab kelas memandu saya dah bermula untuk menghadapi JPJ punya periksa untuk mendapat Lesen P. Sebenarnya nak kata takut tak sebab saya tengok kawan kawan saya pernah ambil periksa denga P.S Samy semua berjaya~ Bukan nak berlagak tapi kena ada keyakinan diri supaya insyaallah semuanya berjalan lancar..Amin~

  
Nampak tak dua jejaka hot dekat atas ini...Apa kena dengan entries ini? HAHA malam tadi saya tidur(malam malam memang orang tidur) dapat mimpi Syaitan yang agak indah.. Mimpi kan mainan tidur sama ada dari Tuhan atau Syaitan kita dapat mengagak la kan..Yang buruk dari Syaitan Yang baik dari Maha Pencipta :) Mimpi yang Bruno Mars dan David Archuleta follow saya di twitter... Ahaha macam real ! Tapi orang kata mimpi boleh jadi kenyataan..Amin saya pon nak Bruno Mars atau David Archuleta follow saya di twitter :) Followers dekat twitter bukanya nak meningkat makin lama makin surut geram pon ada...Kalau saya suda follow tu follow la balik Awak tu bukannya artis yang nak kumpul banyak followers :P

Baik lelaki atau perempuan yang menghadapi pemeriksaan dari JPJ Semoga Berjaya dari saya!

Buat rakan rakan Senior Amanah untuk tahun 2011 saya rindu kamu semua! Sepatutnya habis sekolah boleh melihat dunia yang luas tapi sibuk cari kerja huhu..Ingat boleh gathering lama lama

p/s: Bandar Country Homes reminds me to Petaling Jaya :) Rindu saat kanak kanak riang saya ~






Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit