NuPS.MY






My BOBOI Brother
Saturday, February 18, 2012 0Reaction



 Beautiful-beauty-cute-hello-light-favim.com-250062_large

Hei Guys I am Siti Khadijah from Malaysian, Girlfriend of Harry Styles from United Kingdom (cehh...) Sahaja nak buat latihan mana tahu dapat jadi GirlFriend dia (waahh...) untung tuan punya badan :P Okay okay back to Entries hari ini saya bukan nak bercerita tentang bakal boyfriends saya tapi saya nak cakap tentang Abang saya :) Nak tahu ketidak? Kalu kamu tidak kenal dekat bawah ni gamba dia bagi yang kenal bagus (popular sangat ke abg aq ini) #lol





   

Amirul Hanif bin Rashidi aka Abang BOBOI




Fact tentang Abang Boboi :
Lahir    > 18 Ogos 1994
Kegemaran   > Tengok Bola | Minta Orang Belanja
Pasukan Kegemaran  > Arsenal | Selangor |Malaysia
Laman Sosial     > Facebook | Blog |Twitter
Status  > Bekas Boyfie | Bekas Suami | Bekas Tunang (Orang)
Kembar   > Nur Amelia Azmi
Panggilan Kembar  > Running Twin



Okay itu sahaja fakta yang boleh saya beri tak boleh lebih lebih ingat Free ke? Nak tahu add la Abg Boboi ini di Facebook yang terdekat ataupun jenguklah blog Mamat ini Sekian ~


Amirul Hanif tugas sudah selesai apa lagi meh Ais Krim hahahaha :P



Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit