NuPS.MY






1K Followers !
Saturday, February 11, 2012 0Reaction






Yes! Yes !Akhirnya setelah hampir 2tahun juga atau 1tahun lebih berkecimpung dalam industri laman sosial "twitter" dapat juga 1000 follower... Agak penat juga nak cari #teamfollowback hari itu sampai 900 followers lepas itu makin lama makin surut mana tak geram penat kita follow dia suka hati aja nak unfollow kita balik kan!Oh terima Kasih kepada @Jojo_3rd dia merupakan pengikut saya yang ke 1000 itu saya dah hightlight kan.. Jadi sesiapa yang ada account twitter mencari followers baru? FOLLOW saya sebab saya #teamfollowback jangan risau mention nama saya kalau saya tidak ikut kamu semula(bahasa rojak) sudah





Untuk @PaulSalceda terima kasih promote saya untuk mencapai 1000.. Love You la! Mamat nie orang Filipina sesama Asia la dan Terima Kasih juga sebab "wish luck" untuk SPM ! arghh SPM takut pula dengar! Ada juga kawan kawan twitter yang promote tapi Mamat nie aja yang giat.. Korang follow la dia juga dia friendly sangat! Tengok saya berbalas tweet dengan Mamat Filipina ini. Jangan cemburu ,Mamat ini umur 14 tahun jarak umur saya dengan dia banyak tu! ahaha



P/S:
* Saya Directoner ,.,, Kamu Directioner follow saya nanti saya promote kamu sebab Directioner twitter
  account suka followback orang tahu! Nama Twitter saya @sk940929 simple sahaja !
* Terima Kasih followers yang setia! #ILYSM
* Terima Kasih sudi baca
* Lepas ini fokus follower blog pula, Follower blog tak ramai pun ! ihihihi


Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit