NuPS.MY






120120
Friday, January 20, 2012 0Reaction
 
Seronok juga ya Skype nie..Hari ini saya skype dengan Dottie Izzati petang tadi. Tapi buat call tak buat video call pun sebab sebelum ini buat video call macam s**** .Oppsss!! Cerita la macam macam dengan kawan saya ini kira macam kami tukar tukar cerita la..Hampir 30 minute buat call tiba tiba nampak Amirul Hanif online sekali. Apa lagi buat caller group la~ Antara yang kami cakap:

Cik Siti:Oitt korang dua ~
Cik Dottie dan Hanif: oiitt
*Senyap Sebentar
Hanif:Korang jangan senyap doe...Cakaplah sesuatu
Cik Siti dan Cik Dottie:Hi3
Cik Dottie:Weyh korang da makan ke?
Hanif:emm baguslah..Soalan budak Nerd..Ha3
Hanif:Janganlah senyap doe..Buatlah kelakar
Cik Siti:Selalu budak lelaki yang buat kelakar
Hanif:Aku tak biasa la buat kelakar
Cik Siti:Out!


Hah kenapa Cik Siti out? Sebab waktu itu hujan lebat berdentum dentum dengan guruhnya..Outlah dahulu takut benda lain pula yang terbakar kan..Mana tahu kan?
Okay out dari skype tiba tiba blackout rumah..Cuak kot! msej Cik Dottie lupa pula dia tak de kredit..Okay mesej Afiq Azim ..nasib baik dia free..Terima Kasih Afiq Azim temankan saya..memang kawan baik~

p/s:Cik Dottie saya guna lagu favourite kamu..he3






Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit