NuPS.MY






My POP stories :)
Tuesday, January 24, 2012 0Reaction
Tumblr_lbbaylhe7o1qcfd8ro1_500_large 
Okay saya nak Music Player tidak kisah jenama apa Apple or Sony apa sahaja saya nak juga Music Player sebab nanti kalau long journey tak perlu dengar radio yang tak tahu channel dia berapa..asyik tukar channel bagi dengar suara sakit hati kot! Kalau ade Music Player tak perlu tukar channel...Ayah jom pergi Law Yat cari Music Player untuk kakak tak perlu beribu ribu punya beratus ratus sahaja sudah cukup :)

Nur Amelia Azmi...Tertangguh pula cerita pasal minah glasses nie..Ini kawan baik saya satu taman satu sekolah satu gelas dan satu MALAYSIA..itu yang penting..Amelia terima kasih sebab sudi jadi kawan kita yang kadang kadang agak gila agak mengada ngada :P Bukan senang nak cari kawan yang betul betul baik tahu! Bila sudah jumpa kenalah jaga perasaan kawan kita itu ~(Y)

217448_140965812638949_114982095237321_257080_4580554_n_large
Urghh Rabu depan nie nak gerak Kuala Lumpur nak tengok cerita Journey 2:The Mysterious Island..Kena tengok dan nak tengok .Emm minta minta ayah beri kebenaran..Yela Hari itu gerak KL balik pukul 7 memang angin la ayah saya..Nie semua sebab ******.Kalau ayah tak beri kebenaran memang jalan dengan kakak saya la tak boleh lepak dengan kawan kawan...Saya nak SHOPPING.. sudah lama tidak beli baju baru... Last beli awal bulan 1 hari itu~ emmm

p/s:Thank You Dottie Izzati dan Mimi Asmida ajar saya buat header sendiri. Tunggulah header terbaru saya kalau saya rajin! ha3 Seronok juga lagu One Thing XD 


Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit