NuPS.MY






Thursday, December 08, 2011 0Reaction
Saya Benci Orang Yang:
*Orang yang suka buat saya marah
*Orang yang suka memaksa
*Orang yang muka bertalam-talam
*Orang yang tak tumpu perhatian bila orang bercakap
*Orang yang mungkir janji
*Orang yang suka merengek nak perhatian
*Orang yang buat aku stress
*Orang yang suka lawan cakap[terutama budak kecil]
*Orang yang suka buat orang menagis !

Tahu semua manusia tak sempurna tapi aku tak suruh kau jadi perfect pun jadi baik cukuplah tak perlu sebaik Orang Alim pun tidak apa baik dimata manusia cukuplah~
Nasib baik aku dah habis SPM kalau tidak memang aku bunuh orng itu supaya tenang aku jawab SPM!
p/s:Tak maksudkan siapa-siapa kalau terasa nasib kau la! Ini blog cuma satu peringatan





Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit