NuPS.MY






Tarikh Keramat~
Wednesday, December 28, 2011 0Reaction
Persiapan Majlis Perkahwinan Kak Long saya
111222-Dua hari sebelum kenduri Kak Long saya. Cuba pakai tudung yang baru dibeli dan itulah hasilnya..Comel tidak saya dan adik saya.Adik saya tudung jenis Pashmina berbelit-belit jugalah nak pakai tudung tersebut..Tengok di internet oh okay tidak faham dan akhirnya buat stail sendiri okay saja saya tengok terbaik punya~ Kami cuba tudung yang pihak ibu-ibu sibuk menelefon "boleh tolong apa-apa ke".sebab masih di rumah masing-masing itu yang membimbangkan..

Hari Akad Nikah
Nmapak tidak baju diatas itulah baju yang pernah dipakai oleh artis Malaysia. Siapa? Artis Malaysia tersebut ialah Neelofa Mohd Nor baju yang dipakai untuk majalah Pengantin tidak silap saya untuk edisi Disember.
Gambar diatas ialah Kak Long saya cantik bukan? 

  
111223-Okay persiapan untuk kenduri 70% siap gerak pergi masjid dahulu nak pergi akad nikah..Pak Lang saya bawa pengantin bapa saya pula bawa yang tertinggal~ Okay "Kak Hani style tudung ini okay tidak?" Disebabkan tudung kami semua terlepas untuk menyaksikan akad nikah secara live.Tidak apalah,sampai disana tengok orang sedang bergambar dengan pengantin.Lepas bergambar apa lagi makan! haha jumpa seorang abang catering not badlah muka dia(gatal).Lepas makan sempat tengok hantaran WOW! yang dalam gambar hantaran tidak lengkap ada beberapa dulang disembunyikan haha..Semua hantaran yang menarik antaranya:
      
   
                                       Jam Tangan:Esprit          Telefon Bimbit:Galaxy  SII


Selamat Pengatin Baru
111224-Wedding Day berlaku di Putrajaya di dewan Serbaguna~ Kami sekeluarga dan sanak saudara sampai awal disebabkan kami kena layan tetamu jadi sebelum tetamu sampai kami makan dahulu..Antara gambar yang berlaku semasa hari perkahwinan 3 dara yang gemar bergambar...haha

Antara Gambar yang berlaku semasa perkahwinan sementara menunggu pengantin sampai

Okay Pengantin sampai~ Tema Ungu 
Okay Pengapit sampai~Tema Putih 
Jam 2 baru pengantin samapi dengan iringan kompang yang dipukul untuk menandakan pengatin sampai~ Apa lagi ambil gambar lah..Sesuai tidak pasangan pengantin tersebut? Mestilah sesuai sepadan secocok semu adalah...

Itulah antara cerita pendek yang berlaku sepanjang Perkahwinan berlansung..First Time handle perkahwinan selalu pergi kenduri memang penat juga uruskan perkahwinan tapi terbaik....

Balik dari majlis perkahwinan lebih kurang jam 5 petang terpaksa packing barang kena balik Rawang sebab saya ada kursus undang-undang tidak boleh tinggal di Putrajaya lagi..Rumah Peranginan yang disediakan Kak Long untuk saudara maranya memang terbaik pemandangan malam yang indah suasana bilik yang selesa~ Namun Selamat Tinggal Putrajaya..


Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit