NuPS.MY






Sunday, October 30, 2011 0Reaction
Good night to readers
Entry kali ini saya tidak akan menulis panjang.Pertama terima kasih kepada ibu comel saya JALINA binti JAAFAR kerana sudi menghadiahkan saya sepasang baju yang lawa untuk ke jamuan akhir tahun.Terima Kasih emak.Kedua saya akan bercuti daripada melihat internet insyaallah kerana akan menghadapi sebuah peperiksaan yang sangat besar iaitu SPM sijil peperiksaan yang menentukan masa hadapan saya..Doakan saya dan juga adik saya Muhd Basyeer yang akan mengambil keputusan UPSR yang entah bila tarikhnya serta Nur Hidayati yang tengah bergelut dengan ujian akhir tahunnya walaupun dia selalu merungut JAMUAN sentiasa ada disekolahnya.
Sekian sahaja blog saya kali ini walaupun saya bercuti jangan lupa melihat blog,facebook dan twitter saya bagi yang sudah selesai peperiksaanya...Terima Kasih~

P/s:Seronok hantar adik balik asrama SAMBEST tapi keadaan hujan yang lebat balik pun lambat tidak sempat saya singgah sebentar di Rawang untuk melepaskan keinginan saya memakan aiskrim kegemaran ramai Tutu Fruti...Untunglah siapa yang dah makan....


Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit