NuPS.MY






Friday, October 28, 2011 0Reaction
Good Evening in this Rainy day...Hi my name is SITI reporting for this blog
24 OCT 2011-Panggilan dari asrama adik saya SAMBEST.... adik kesayangan saya menelefon kami sekeluarga bertanyakan khabar tapi pada masa yang sama adik saya menangis teresak-esak yang membuatkan hati emak comel saya tidak tenang...Adik saya memberitahu kepada emak saya tentang kesusahan peperiksaan SMA  selepas ditanya oleh emak saya tentang peperiksaanya...Saya mencapai telefon daripada emak kerana ingin bercakap dengan adik saya...Sayu sungguh mendengar suara adik saya yang ketakutan dan menyuruh kami untuk berdoa kepadanya..AMIN~

25 0CT 2011-Kegelisahan makin bertambah dengan makan yang tak berapa lalu dan sentiasa berada dalam kegelisahan.Saya menghantar pesanan ringkas kepada Kakak manis saya tentang cara menangani stress.Dia membalas semula dengan ayat yang tak terkira panjangnya...Kalau buat karangan pasti ada markah...Alhamdulillah kakak saya memberi nasihat yang positif dan menyuruh saya supaya tidak menyerah Terima Kasih kakak..I love You Damn So Much.... 

28 0CT 2011-Berada di ruang tamu menghadap laptop ketika hujan yang sekejap lebat sekejap renyai..Kisah pula kamu semua.Saya menulis entri ini sebagai menyambut kepulangan saya kerana mengaktifkan semula akaun blog saya SUKA TAK? Walaupun dah berpuluh kali padam blog dah berpuluh kali orang tanya KHADIJAH nak link anda disebabkan permintaan manusia saya membuka semula blog saya dan tiba-tiba terdetik mahu mengaktifkan semula jadi saya 'undeleted' sekali saya 'edit' blog ini supaya meriah seperti blog MIMI dan AMELIA serta SYIQA...


Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit