NuPS.MY






I am Back
Friday, August 26, 2011 0Reaction

Hello there remember me of course you did!
Setelah sekian lama delete blog "E for Estty" akhirnya dia kembali
Ya saya kembali berblogging bersam anda cuma Facebook masih belum buka
Terdapat sedikit perjanjian disebabkan itu saya tidak membukanya
Tetapi bagi yang active Twitter dan menjadi Followers saya
Saya masih hyperactive disana jadi kalau anda mahu mencari saya
Anda tahu dimana nak mencari saya...

Ya kali ini saya kembali dengan membawa skin ataupun layouts baru
Nak dapat dekat mana Edit Sendiri la penat edit depan komputer
Brapa jam lamanya....(Gurau aja la )
Bagi yang merindui saya berblogging jadi selalu lah singgah disini
Terima Kasih kerana setia menunggu(perasan)
Tapi tak boleh berblogging sangat nanti SPM aduyai
Jadi saya akan cuba update dari semasa ke semasa kalau ada benda nak update
Terima Kasih kerana membaca

p/s:Lawa tak penampilan baru blog saya ...Cakap Ya aja la heheh



Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit