NuPS.MY






Entries~
Saturday, June 04, 2011 0Reaction
Today my blog is about.................

Stress anda tahu apa itu stress??secara fiziknya stress bermaksud 
Ianya merupakan satu mekanisme yang boleh menggerakan motivasi diri untuk
mencapai sesuatu maksud atau tujuan s .Tapi stress saya bukan pasal untuk mencapai 
sesuatu tetapi stress fasal persekitaran.Stress saya tidak boleh dicerita lebih-lebih
[kalau boleh mmg nak] tapi takut menyinggung perasaan org lain maklumlah sekarang
nie orang mudah terasa la kata kan...Entries saya untuk meluahkan persaan bukan untuk 
ditanya apa yang kamu luahkan harap maaf~

Nampak gambar yg belah kedua kiri itu gambar itu fasal ketakutan apa itu takut?
Cari lah sendiri GOOGLE kan ada....Itu juga menggambarkan perasaan saya.
Sepatutnya cuti sekolah nie lahir perasaan tenang dan damai bagi budak SPM seperti saya
tetapi perasaan yang kita nak lain pula yang datang....Dugaan~ Orang kata Menangis dulu 
Gembira kemudian...Macam saya  asyik Menangis ntah Gembiranya bila nak datang...

Rasanya cukuplah entries saya kali ini terima kasih kerana sudi membaca dan terima kasih
kerana tidak sudi menyoal....Thank You~



    
P/s:Menggambarkan Perasaan saya bukannya saya


Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit