NuPS.MY






Sunday, March 27, 2011 0Reaction
Tajuk:27 Mac 2011
[HARI ANUGERAH CEMERLANG 2011]
telah berlangsung dengan jayanya...walaupun penat!tetapi okay ape??
ucapan yang panjang lebar.....persembahan yang menyeronokkan...
menggamatkan lagi suasana Dewan Umar Abdul Aziz
persembahan dari Quayer kelas 5 Ikhlas[hebat2]
kumpulan nasyid[merdunyaaaaa]
persembahan dari Jay Sean MAS[Cikgu Suffian la]
Terima Kasih kepada guru-guru ting.4Amanah
yang menyebabkan saya terlangkah naik ke atas pentas
seperti yang diidamkan oleh saya sewaktu dari ting.3 lagi
TERIMA KASIH CIKGU!!!!!!!!!!
[HADIAH atas Kecemerlangan ku][hik]
terima kasih ahli jawatankuasa PIBG sekolah....
ILY .llahhhh..[mmmmmuahhhh]
extra part:
Saya duduk sebaris dengan Shafeqa [5 Amanah][no2]Aliff Mukmin[5 Ikhlas][no 1] dan Saifullah Iskandar[5 Ikhlas][no 2]....tidak lupa Amelia[Pegganti Farah Farina]...kalau mahu tengok lebih lagi gambar kemeriahan 27 Mac 2011 nie...tengoklah [ada di Facebook Saya...Search:Siti Khadijah...]Fairuza dan Elaine serta Ashraf turut ada bagi memeriahkan majlis ini!Pelajar yang cemerlang SPM dan PMR ada di barisan hadapan saya...aishh..tahun depan insyaallah saya akan naik sebagai pelajar yang cemerlang SPM!...amin...kawan-kawan..sama-sama lah kite naik atas pentas....moh kita naik...moh...

p/s: 
ASHRAF:Khadijah kau ade masalah kew??
ESTTY:Masalah??masalah ape??
ASHRAF:Aq selalu nampak kau pergi Bilik kaunseling
ESTTY:ahh....
ASHRAF:rileks larh....jangan stresss2 sgt2...
ESTTY:bukan ada msalah larhh...psal lain
ASHRAF:Aq tahu pasal pelajaran kan ..rileks larhhh..jangan stress
ESTTY:ok.....
Jangan salah faham saya pergi BILIK KAUNSELING sebab atas arahan guru..bukan sebab saya bermasalah...Harap Maklum!
     


Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit