NuPS.MY






buKan naK beRbanGga tapi KenyataaN
Thursday, January 27, 2011 0Reaction
BUKAN NAK BERBANGGA TAPI KENYATAAN??Apa itu.....Sebenarnya buat kali ke 6 saya lepas tarian SNSD kali nie lagu Intel Visual Dreams..pam..pampampam..ha..ha4..ha..hai senangya dalam hati sudah melepasi kali ke enam...wohoo!!!!I will list all SNSD Dance that I had past...
-GEE(a week)
-TELL ME YOUR WISH(a week)
-OH!(a week)
-RUN DEVIL RUN(a week)
-HOOT(3 days)
-INTEL VISUAL DREAM(3 days)
Siti Khadijah i'm proud of you...ha.ha..ha

oh extra part....saya suda menghafal beberapa buah lagu korea....saya nyanyi dengan clear sekali tahu!
ha.ha.ha.sekarang saya akan listkan lagu korea yang saya pernah hafal dari atas sampai bawah bukan bahagian korus sahaja taw....hi.hi.hi
-SORRY..SORRY(SUPER JUNIOR)
-GEE(SNSD)
-OH(SNSD)
-BECAUSE I'M STUPID(SS501)
-MISTAKE(SNSD)
-LOVE LIGHT(CN BLUE)otw
wohooooo!!!!


Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit