NuPS.MY






KEJAYAAN YG MENITISKAN AIR MATA~~
Thursday, December 23, 2010 0Reaction
Sebelum memulakan menulis blog ini...terlebih dahulu ucapan tahniah buat adeq kesayangan saya yang sering menemani saya ketika tidur pada waktu malam dan mendegar luahan saya >> NUR HIDAYATI itulah namanya
Tahniah atas kejayaan PMR anda...Keajayaan membanggakan kedua ibu bapa saya..alhamdullilah...tidak lupa adeq sekorean saya  >>KHAIR ZAWAWI... mendapat straight A's sama seperti adeq saya...TAHNIAH sekali lagi...keajayann anda telis menitiskan air mata ibu bapa anda ..air mata kegembiraan atas kejayaan kalian berdua...hu3...tidak lupa kepada MAHA PENCIPTA ....mngizinkan mereka untuk melihat kputusan yang cemerlang dan menjejakkan kaki mereka sekali lagi di atas pentas kejayaan!!alhamdullilah~~


Grab Yours Now !




. Newer Post



track web hit